LOV!! :D

Nu blir de sängen som gäller!!  För imorgon blir de till att stiga upp tidigt och möta Olivia vid Tändsticksområdet för nu ska vi banne mig tjäna lite pengar + bli av med lite gamla saker!!  Har sjukt mycket kläder!! Vissa av dem skulle jag vilja spara med tyvärr så är de försmå... :(  Men får hoppas att någon annan köper dem och gillar de lika mycket som jag!!  :D  hihi



Men dagen har vart toppen förutom att man har fått lite läxor... Men hade världens softaste bild och formgivning!! Fick popcorn och kolla på film!  :D  Kan man börja lovet bättre än så? ;)  Sedan blev de upp till stallet och rida min kära ponny!! ♥    Gick så där.. Men hon var pigg och kry! :D  Och de ä ju det viktigaste ;)   Men något som irriterar mig är när folk LEDER sina hästar medan man själv rider! Känns som om de är mycket fler människor än vad de egentligen är där inne då!  Så när jag blir lite distraherad så blir ridandet lidande för det :(  Men hatar verkligen när de som har klagat på saker och regler själva bryter mot dem!! Menmen ska ju lära mig att SLAPPNA AV!! Typ ett av mina största problem x'D 


Men nu på kvälle  blev de The Voice och kebabrulle med pommes i!! (då heter den Vikingrulle!!) :D  Tyckte dock Uggla valde fel som fick stanna menmen De var jätte härliga artister som sjöng!! :D  Och nu har man fixat färdigt allt till Loppisen!! :)  Växelpengar och vilka grejor som ska med osv....



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0