Kroppens inställningar!

Vaknade tidigt idag också :(   fattar inte vad som har hänt!!  Känns som om kroppen har ställt om sig själv till att vakna tidigt... "/   menmen  blir att man läser Harry Potter nu..!  Jag väljer att skjuta upp läxorna till sen... Orkar verkligen inte med Naturkunskap just nu.. Så de får bli efter träningen!!  Första gången kl 17.00 som jag ska gå på pass alldeles själv... "/  Lite tråkigt menmen ska ju träna minst 2 gånger i veckan!! 



Men idag för första gången så fick jag en uppringning från ett av jobben som jag har sökt!! :D   Dock är det en jobbig telefonförsäljar sak... Men får se hur det går på intervjuven imorgon!! :)  Vet att de är ett skitjobb men de kan behövas lite mer än bara stall/häst jobb på Cv:t  så får se hur det går!!  Blir till att välja kläder tills imorgon nu då!! :D  Fast de är typ bara jag som är glad alla andra är så negativa till detta :(   Menmen verkar ju inte direkt som om de finns något annat jobb till mig!!  Så man får tager det man hager eller va man säger ;) 


Men ett STORT GRATTIS TILL BRODERN MIN!! :D  Han fyller 19 år idag!!  så HIPP HIPP HURRA!!

Min söta bror!! ♥


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0