Kände mig som en korkad blondin...!

Har gått igenom Färg och Stil analys då!  Måste säga att jag inte dirket tycker att jag är verken klassisk, neutral, dramatisk eller romantisk stil!  Men men blev klassad som neutral med drag från klassisk stil!  Bussines women!! ;) efter skolan så blev de att gå lite på a6 med Esther! :D  Hittade en massa fynd!!  Men har ju "köp förbud"!  Hatar när man måste spara pengar!! :(  Men gick ÄNTLIGEN och fixade mobilen hos 3!!  Dock pinsamt nog... Så funkade självklart mobilen!!  Så de var inget fel på den!! "/  Kan säga att jag skämdes IHJÄL!  + att man fick den snygga unga killen !!  Kände mig som en korkad blondin... Men blev som tur va inte röd i ansiktet !! (brukar bli röd som en tomat när jag gör bort mig...)  



Men efter allt de så mötte jag upp med Olivia och Emilia!  :)   Så gick vi till resebyrån för att kolla lite på resan vi tänkt boka!  Så nu gäller det att KISS SOME AZZ haha nä men typ!  De är en MASSA drama nu ju... Så de gäller att uppföra sig exemplariskt!  Vilket inte är min starkaste sida.... Men men de gäller ju typ bara någon vecka ;)  Men de ser ut som om man ska till Cypern i sommar!! :D 


Gick helt okej att rida, dock så har jag ont i hela kroppen efter träningen igår och har ännu mer efter ridpasset!! "/  Träningen känns både när man tränar och efter!!  Men men nu blir de sängen som gäller och dra in i drömmarnas värld !!  Känns som om det är ett STORT behov just nu!! 

Dagens outfit:



Facelook:

La naturel look!  Skulle ju ha sminkat idag!  Menmen de kändes skönt att vara väldig naturlig och de gäller ju även morgondagen för då är det simning som gäller!! Får hoppas att jag inte drunknar av träningverken jag har ;) haha!

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0