I HELA kroppen!!

Idag skulle man då INTE sminka 50 tal...  och jag som hade tvättat mina penslar extra noga och allt!! :(   Så nu har man istället F&S   (försäljning och Service)  och sen ska vi även ha färg och stil analys!! :)  Något roligare iallafall!! Dock är det mesta repetition... Men ändå, alltid bra färska upp minnet ;)   Men de som jag är extra glad över är att vi fick AZZ god mat idag!! :D  Så nu är man mätt och då är det mycket lättare att koncentrera sig på lektionerna!! Är så jobbigt om magen håller på att kurra hela tiden...  


Men nu har jag verkligen tränings värk i HELA kroppen!! Ett tecken som är azz bra att träningen verkligen var nödvändig!!  Dock lär de bli jobbigt att rida sen i eftermiddag!!




Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0