Hoppar över idag!

Nu blir det att fixa sig!!  Vill vara lite EXTRA snygg imed att man ska styla andra idag!!  :D   Ska bli riktigt roligt! Dock lite nervös imed att vi aldrig har övat på att sminka barn!! Så vet inte riktigt hur mycket man ska sminka och så...!  Menmen man ska ju tänka positivt!  Så de kommer säker att gå bra!!  ;D 


Men jag tror att jag skippar Skinn jackan för de är - 15 ute!?!? :O  Så jag känner inte direkt för att bli sjuk... De sa ju att de nog skulle komma 10 cm snö, men jag trodde att de skämtade!!  Men nu kan jag säga att jag VERKLIGEN tror att de kan vara sant!!  Sjukt snart är det mars och man oroar sig för snö!? 

Kör på Jeans och denna goa rosa tröjan! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0