HAIR!

Igår kollade man på resor!!  Längtar sjukt mycket till sommaren nu!!  Dock måste man hitta ett jobb pronto!!  Så att man verkligen har råd att åka utomlands!  Hatar att låna pengar av andra!  För då är det en sådan press att man måste lämna tillbaka dem så fort som möjligt..!!  Menmen blir jobbsökande framöver ;)  Dock är prioriteringen att hitta en praktikplats!  Men verkar hittat en skit bra plats som det är 99,9 % säkert att jag får :D  Ska bara komma tillbaka idag och höra med chefen!  Men jag måste säga att de är bra att man rider på JFK en massa kontakter där ifrån! Annars hade jag aldrig tänkt söka på just den affären!! x'D 


Men innan på dagen var man tvungen att stressa upp till stallet fixa klart allting, var snäll och fixade klart till Qajsa också :)  De var tur att jag hade bestämmt mig för att släppa Tamira istället för att rida henne, har ju det problemet att jag planerar in alldeles för mycket! Hinner aldrig med allt som jag planerar!  Tyvärr så är det mest läxorna som får lida för det....  "/  Men snart blir det att gå ut i snövädret (så jäkla vackert är det!!) Dock är det väldigt kallt + att det blåser så de får bli vattenfast mascara idag!!  Vill ju inte bli alldeles svart i ansiktet ;) 


Kör på samma make som igår!  Ville se skillnaden mellan hårfärgerna!  Var ju och fixade håret hos Sis igår! :D  Dock så kom jag typ 10 min sent... Menmen!  Är sjukt nöjd!  Fick först göra blonda slingor i hårbotten!  Tyvärr så börjar alltid min hårbotten blöda när man tar det... Fast jag märker inte av det, utan de är bara frisören som ser det ;)  Sedan blev det att göra folieslingor (kände mig lite som en antenn med foliet i håret) De blandade ihop 3 färger (alla hade typ kaffe namn x'D) 


Innan jag fixade håret;



Efter jag fixat håret:



Gillar att man ser vissa av de mörka slingorna, blir en sådan snygg kontrast!! :D  Dock skrämde jag iväg en annan som skulle göra håret lite mörkare typ som mig men när hon såg hur mörkt mitt blev ville hon inte det!  Dock hade hon typ vitt hår!!  + det är TON slingor så jag tycker att hon borde ha satsat på det!!


Maken:



Har samma outfit like yesterday :) 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0