Gick awezome!!

Gomorron!!  Är azz trött!! De värsta är att man har studiedag imorgon men man vet att man måste gå upp tidigt ändå!! Så just nu är det inget som gör att man känner Wiee!  Att gå upp tidigt till skolan!  Fast första lektionen lär ju bli chill med att kolla på film :D  


Igår gick det AZZ bra på Jensträningen!! :D  Fattar det knappt själv!!  Hon var lugn och fin!  Efter hindrena så stannade hon upp lite så att jag kunde driva henne och få henne framför mig!! :D En sjukt bra känsla!!  Nu blir det bara på att jobba med balansen mellan att driva henne framåt men endå ha kvar henne hos mig :)   En sa att hon tillomed vågade kolla när jag red ;) haha!! Och innan Jens träningen hade hon sagt att hon var glad att hon inte var min mamma (för hon hade inte dem nerverna)  x'D   Men hoppade även min första 1.15 med Tamira ♥   Så nu känns det som om tävlingarna kan komma!!   :D


Dagens outfit:



Facelook:







Nu blir de att äta frukost och sen kanske Sis ska fixa mitt hår!  Får se hur resultatet blir om hon gör de ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0