Fyndar bland sina egna kläder!!

Har ju stått på Lopis idag då!! Fett inte värt det!  Va en massa som bara tog på grejorna utan att köpa dem!!  :@  Men samanlagt för mig så tjänade jag 355 men 160 kr av dem gick till bordshyran så de gick la inte så bra... Men mitt leende har ÄNTLIGEN försvunnit!!  Och som om de inte räckte så var de några alkisar som stötte på mig sen när jag väntade på att min kära mor skulle hämta mig!  + en av dem pissade mitt ute på gatan!!  Usch så jäkla äckligt!  Men de positiva var att stå med Olivia ♥  För annars hade de blivit sjukt tråkigt!!  Men komiskt nog så fyndade jag bland mina EGNA kläder haha!  Inte varje dag man gör det ;)


Sedan blev de upp till stallet och ta in de små pollarna!!  De var VÄLDIGT tur att jag tog in Tamira för annars hade de bara haft ännu mer att klaga på...!  För hon gjorde några luft språng och taktade som bara den in!  Beteede sig lite som en ung ponny! :D  Men de andra hästarna busade i hagarna jämte!  Så de hela var FULLT förståligt :)  Men så gullig hon var när hon busade!! :D 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0