Funderare, Slå sig själv för att bli bättre..?

Har tränat både hoppning och på Friskis idag!!  Måste säga att detta är den aktivaste Alla hjärtans dag som jag har haft! :D  Haha! 


Hoppningen idag gick inte SUPER bra... "/   Första gången som jag tränade för Erika och hon var bra, dock var de ju lite svårt för henne imed att allt var nytt!!  Men min polle var duktig och redigt pigg och stark idag!  Så fick några stopp och lite så...  Men jag red skitdåligt... :(  Så behöver blir bättre nu!! Skärpa till mig, ibland använder man spö på hästarna när de ska hoppa upp lite bättre och så... (Alltså på bogen)  Undra om de skulle funka på människor om man fick en luten smäll när man red riktig dåligt?  För de har ju funkat innan med att jag har flygigt av så har jag ridigt MYCKET bättre efter det!!  Hmm kanske något att fundera över?  Haha nää de skulle nog inte funka så bra om man inte hade typ magi eller nått ;)


Sedan blev de att stressa ner till Friskis och träffa Olivia och träna Core! :)  Dock var de inte lika jobbigt som förra gången?  Kanske för att man var mer förbered eller så tog denna tränaren/ledaren det lite lugnare? Jaja roligt var de iallafall! :D 



Tyvärr så har Qajsa blivit halt!! :(  Tycker synd om Sis!! För de har börjat gå så jäkla bra för dem nu ju, så händer denna skiten!!!

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0