Fick ett azz glatt mejl!! :D

Fick ett azz glatt mejl idag!! :D  Ska nämligen praktisera i Stockholm! Vecka 11 och 12!! :D  Nu behöver man VERKLIGEN jobba ärslet av sig för att ha råd med det + utomlandsresan!!  Vet inte hur jag ska få ihop det... Men på något sätt ska det gå!! :D    Hoppas jag iallafall :)   Så nu ber jag bara om praktik plats i en vecka här i Jönköping! Får bara hoppas att mamma inte krånglar nu då...!    De ä ju bara Hästen som är problemet att fixa med typ..! 


Men nu är jag så glad att jag kan flyga på moln!!  De ända problemet är att välja ut en fin bild på sig själv + skriva en text om mig själv!  Har även fått låna smink från skolan + fått en massa tips och fått låna med lite saker så vi ska se lite proffsigare ut än förra gången ;)  So her we go!!!





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0