Får göra de bästa av situationen!

Nu sitter man och disskuterar sommaren!!  Börjar sakta men säkert fixa sig!! :D  One down one too go ;) haha nä men typ!! ;) 


Mitt glada humör försvann lite smått när under Religionen då tog tröttheten över lite... Menmen blev piggare utav den stressande färden ner till bussen!! Måste ju skynda mig upp till stallet iomed att jag skulle träna!! :)  Men som tur så kom mamma med lite mat!! Så de gav mig en rejäl energi kick!! :D  Själva träningen gick inte så bra.. Fick några bra tips men kändes lite som att kasta pengarna i sjön... Menmen får ta de tipsen som man fick och använda dem i ridningen!  Gick jäkligt fort ibland, men hon skulle öva upp sin balans... men på en långsida så tog Tamira 3 galoppsteg med lätthet, och de blev perfekt för storhästarna !  Då kan man säga att jag hade lite övertempo på min ponny!! Men om man inte kan få stopp på ponnyn får man göra de bästa av situationen!!  ;)  Känner mig sjukt taggad till tävlings säsongen nu!! Kändes typ som om man hoppade en tävlingsbana dock sa han att höjden inte spelar någon roll!  Så om man hoppar en bana på 70 cm så stannar inte hästen upp och tänker lite mer om man hoppar 1.10?  Jaja fick iallafall ut lite av det, fast mest de jag redan vet och en av de svåraste sakerna! Nämligen att SLAPPNA av!!  Jag spänner mig sjukt lätt... :( 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0