Falskaförhoppningar...!

Har precis vaknat nu!!  Blir att ta bussen om typ en timme!!  Ganska skönt med en liten sovmorgon!  Har dock inte kunnat sova så bra.... "/   För nu helt plötsligt så får vi inte vara på praktik i Stockholm!?  Så de blir kanske att man måste hitta något i Göteborg eller så blir de 3 veckor på Dressman :)  Får se hur allt detta löser sig!  De enda jag är sur över är att de sa att vi kunde och sen inte... Gillar verkligen inte när man får falskaförhoppningar! Vilket folk verkar gilla att ge mig...  Menmen ska se positivt på de hela nu!  Jag stannar hemma istället och hårdtränar och skiter i dem eller hittar något trevligt i Göteborg!! :D  Annars så verkar de inte jätte tråkigt på Dressman för de verkar vara så jäkla sköna människor att "jobba" med!! :D  Menmen får se hur allt detta löser sig!!



Kommer bilder från gårdagen senare idag!  Har ingen ork att lägga upp bilder nu... Måste ju städa rummet lite och så... Mycket man ska hinna med nu!  Och jag städar bättre under tidspress ;) 

Hoppas att ni hade en bättre kväll än mig!  Fast de va positivt att Marko själv insåg att han inte skulle vara kvar i Biggest Loser so go Yellow team now!! x'D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: A

Bilder på tamira!! :))

2012-02-17 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0