Bilder från GHS!!

Känner mig lite som en gammal kärring som klagar på att man måste sova... Men ska upp och jobba tidigt imorron!! "/  Värt de för pengarnas skull men önskar att jag snarast ska hitta ett annat jobb!! (Som gör att man slipper börja jobba 6-6.30!!)  Bör la finnas något sådant jobb eller?   Har sökt till några sommarjobb och extra jobb men hitills bara nerslag :(   Hur många finns de egentligen som har bättre CV än jag!?!  (Inte för att jag är egoistisk, men jag har ju ändå jobbat sen jag va 13!!)  Menmen  Får hoppas att man hittar något eller att lilla Jönköpings kommun kan fixa ett åt mig!! :D  Sista utvägen lixom ;) 


Dagen har vart go dock sjukt trött men klarade igenom hela dagen!!  Dock min Formgivningslektion kanske inte gick världsbra.... Men en goare lärare får man leta efter!! x'D  Men de blev även bättre sen när ponnyn gick fint!! Övade massor på övergångar!! Hoppade också lite över ett sockerbits hinder som hon taggade som fasen på!! Tog typ bara 5 språng sen var hon som en annan ponny!! (positivt!)  För efter man hoppat fastän de bara är så lite är de otrolig skillnad!! :D


Här kommer lite bilder från Göteborgs Horse Show!! :D

Junior hoppningen (ingen över 18 år!):




Godkännda hingst uppvisningen! ;









Från 1.50 hoppningen!!  Tog bara ut några av de många bilder som Sis tog!! (imed att jag inte är direkt duktig på att ta kort....  hehe)



Dock blev inte hoppbilderna superbra... Både jag och Sis hade problem att klicka i rätt tillfälle x'D och vi tog inga bilder under den spanska dans/ridningen! Tog nårra med mobilen som kanske kommer upp sen ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0