BB....

Nu är de dags att dra till skolan!!  Ska bli lite spännande att se vad vi ska göra i veckan om de blir lika fail och tråkigt som jag tror de kommer bli... Eller om de blir skit bra och roligt!! (vilket jag hoppas att de blir!) 


Igår tränade jag ju då...  De va inte alls så jobbigt!!  Längtar till hon Maria eller vad hon heter kommer tillbaka så att de blir JOBBIGT!!  :D   Men roligt och skönt var de!  :)   Men idag blir det en träningsfri dag!  Måste ju ta de lite soft nu efter helgen! 

Kollade även på Top Model Sverige igår!!  Skit bra avsnitt!  Känns MYCKET seriösare än förra säsongen!  Och alltid lika roligt när Janice är med ;)   Men kan inte hålla med om att Sibels näsa är särskilt snygg.... Menmen!  Sen blev de att jag kollade lite på BB men pallade inte mer sen... Är inte lika roligt som förra säsongen....  Men de va bra att hon med affrot åkte ut och att Petronella lämnade huset för de känndes bra på de sättet!  :)   Men man vann ju ingentingpå lotterna från GHS.. :(   Menmen brukar ju aldrig vinna något så de va ju ingen chock direkt ;)

Dagensoutfit;

Köpte även denna lite "mattliknande" tröjan på GHS !! :D   Så första gången jag använder den !!

Facelook:



Kör på en lätt brun makeup!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0