Bara 21 gånger kvar!

Stall mötet gick sisådär igår...  Men kom fram till MÅNGA bra beslut!! :D  Så nu blir det npg mycket bra ändringar :)  Hoppas jag iallafall ;)  Efter mötet så red jag och hoppade då!  Blev en linje två räcken på långsidan!  Gick la inte azz bra när jag blir irriterad/sur/arg på mig själv så stänger jag av mig helt och hållet... :(   Tyvärr är det så men det gör så att de går azz dåligt när jag rider!!   Så hoppade bara 90 cm men de gick bra när jag red rätt, fast konstigt nog så flyger jag typ av VARJE gång vi hoppar själva... Så de blev en avtrillning...  Har bara 21 kvar nu då ;) haha!  Asså shit har snart flygit av mer på Tamira än vad jag gjorde de 3 åren jag hade Malaika!!  :D 



Men snart blir det att åka till resebyrån och boka resan!! :D   Shit va roligt de ska bli!!  Känns skönt nu när de äntligen blir av, dock är mamma typ redan nu nervös för att inga föräldrar ska med...  Hon kommer inte sova mycket den veckan jag är borta ;) 

Dagens outfit:






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0