ALLA bryr sig om vad folk tycker om än!!

Asså nått som har stört mig sjukt länge!  När ska folk sluta uppdatera 24/7 på facebook?  och när ska folk börja ta hand om sig själva och inte skämma ut sig för att försöka få ett ligg?  Verkar vara ett "mode" bland mina facebook vänner eller de kanske är bara mina som inte har ett liv ;) menmen....  Fattar inte vad man ska göra för att någon av dessa ska inse att de borde ta tag i sina liv istället för att skämma ut sig ännu mer!? 



ALLA bryr sig om vad folk tycker om än!!  Vissa mer och vissa mindre !  Så är det hela tiden jag har slutat bry mig lite mer om vad folk tycker om mig! Jag klär mig så som jag tycker är snyggt och skönt!  Och om någon har problem med det så behöver den la inte umgås eller kolla på mig då? Men att säga att man inte bryr sig är en ren och skär lögn! För de finns ingen bok eller tidning som kan få bort det! Den kan bara göra så att man bryr sig lite mindre vad folk tycker om än! 



Va bara tvungen att lätta lite på hjärtat! :)  hihi




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0