Wiehe!

När man kom hem efter att ha tränat med Olivia blev det att duscha och sedan ta det lugnt, äta och efter det börja tänka på vad jag ska ha på mig!! Olivia har nästan alltid klänning på dig då jag tänkte köra i samma bana fast jag har typ ingen klänning som passar mig :(. (Förutom den jag ska ha på nyår!) så det får bli en hög kjol och ett färgstarkt linne så det ser nästan ut som en klänning! :)


Ska ha ett par svarta tunna leggins också!! Blir lite väl kallt annars ;) testade även ögonskuggorna jag fick av Olivia och jag bara ÄLSKAR dem!! Är azz bra så kör på lite mer ögonskugga än vanligt! Kan ju inte ha jätte mycket eller mörk om mina ögon ska kunna synas! :) bild på ögonen kommer sen!




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0