Where is Sweden going!?!?

Påväg till praktiken!! Kan säga att jag var sjukt sugen på att sjukanmäla mig! Fast som tur har jag en familj som gör att man typ måste gå till praktiken!! Blev sjukt mycket piggare när jag hade fixat mig! Om jag inte hade sminkat mig eller fixat håret så hade jag nog gått runt som en zombie nu!! :)


En sak som chockade mig otroligt mycket var att svenska kyrkan STÄMMER svt (julkalendern) för de kör anden i glaset i den!! :0 barn får nu iPhone datorer etc... Och de tror att de inte kan söka upp värre saker då? Jag eller mina kompisar, föräldrar har inte blivit skadade av att vi körde de när vi var små!' Och vi hade inget tv-program eller nått sånt för att lära oss det!! Allt för uppmärksamhet :(. Vart är världen/Sverige på väg!?!? Alla tv-program kan vara stötande och sånt för alla men förbjud bara barnen att kolla på det då!!!

Bara vad jag tycker ;). Hoppas att Sverige blir svenskt snart igen!! Börjar tröttna på att vi ska vara snälla och göra alla till lags..!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0