Snow is like magic!

Fick igen att jag sa att det var bra att bussen var sen igår... Nu kom den 13 min sent istället!! Not good! Hoppas att jag hinner i tid men tror det blir att jag tar en tidigare buss imorgon! Verkar som typ alla bussar är sena nu! Det är de ända dåliga med snön fast sjukt mysigt när man ser hur mycket de har snöat under natten!! :D och att de även snöar lite nu! :)

Praktiken idag kommer bestå av att prismärka och vika byxor! Ska bli lite skönt att vara på lagret har laddat upp och har varma kläder på mig! :)

Ett svart linne, svart långärmad tröja, mörk grå väst och de gröna byxorna! Har blivit lite som en favorit de byxorna! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0