PLUGGA!!

Har vart en Nice dag! Gick upp kl 8.00 för att sedan åka till stallet kl 9.00 för det var tävlingsdags!! :)  Var med på Klubbisen med lilla Lukas!  Gick mycket bättre än väntat! :D   Nollade både 60 och 70 cm! (Vet att det inte är så högt men man kan ju inte börja på toppen ;) ) Första klassen var han lite seg men i den andra fick han bra tempo! Trodde först att han skulle busa en massa och så! Men icke! Skötte sig azz bra! :) Så nu är jag nöjd och glad! Testade även att ha min sadel på honom passade inte helt perfekt men funkade! :) De ska ju snart köpa en ny till honom! Men sitter så otroligt mycket bättre i min än i deras för den är lite hal... Vilket gör att man typ glider runt i sadeln lite och tänk vad som händer om ponnyn kör ner huvudet och bockar lite?  Inte en så lyckad kombo ;)
 
 
Nu har jag vart duktig och PLUGGAT!! :D  Har lämnat in 2 arbeten så nu har jag bara 3 stycken kvar + skriva på mitt projektarbete!! Känns kanske inte jätte peppande när man säger det så! Men kunde knappt sova i natt för jag stressade över allt jag måste få klart på en vecka!! Så fick bli en till att ha en is sak på på magen för att kunna sova lite men har snart skrivit klart om 80-talet! Sedan är det 50, 70 och 90-talet kvar!! (Att skriva om!!) Allt de ska vara klart innan nästa vecka är slut!! Så nu blir de att fixa läsk, duscha och sen PLUGGA, PLUGGA och efter det PLUGGA!! Vill verkligen kunna sova ordentligt! :)
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0