Onsdag fotografering!

I onsdags var det sista skoldagen innan jullovet!! (Börjar den 8 Januari igen!)  Min mobil hade hamnat i karaktän!! Och det hade min kära mor glömt säga till mig!! Så den funkade inte på hela dagen!! Lite smått panik och folk blev oroliga när man inte svarar när de ringer eller smsar! För jag och Sofie (går i A klassen) skulle sminka och fixa hår till en fotografering för ett aktiebolag! Eller det visar att man kan handla aktier när man vill! :) Riktigt roligt var det! Dock lite skrämande när man inte kände någon och så skulle man sminka en kille!! Fast det gick bra och alla var jätte trevliga och snälla! :D  Dock var man också sen i killarnas omklädnings rum och fotade lite...! Något pinsammat men de gick bra! :) Dock tungt att bära smink väskan! Men snälla som dem var skjutsade dem ner oss till stan så vi slappa gå så långt och kunde ta bussen därifrån! :)  Riktigt roligt var de att testa på hur det är i verkliga livet! Och de lät på dem som om de kommer komma flera sådana här tillfällen!! Så de hoppas jag verkligen på!! :D 
 
 
Visar er bilderna från fotograferingen sen när jag har fått dem!! Blir förmodligen nästa år! :)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0