Not The smartest Thing I have done!

Att gå och lägga sig vid typ halv 1 när man ska upp kl 6 är inte de smartaste jag har gjort! Är sjukt trött och hoppas nästan att de blir en lugn dag på praktiken! Orkar inte med så mycket för jag börjar även bli förkyld nu!! "/ kanske var för att jag var ute och gick igår! Är svin halt vid bårarp!! För er som bryr er ;) alla mina vinterskor läcker typ in eller har en liten klack vilket jag inte orkar med nu när det är 15- ute!! :0 blev helt chockad när jag kollade på termometern!! Blev att jag tog 2 par strumpor, converse, linne, långärmad, väst, jacka, byxor, mössa och vantar!! Så nu fryser jag inte!! :D




Gjorde en mysig frukost stund som bestod av varmchoklad! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0