New day and forgett about yesterday and live like this is your last day!

Mådde lite dåligt igår kväll paniken som uppstod med allt!! Speciellt när man får veta hur myckte typ alla andra i klassen har hunnit göra under praktiken!! Ibland tänker jag inte hur lång tid saker tar! Men gick upp tidigt idag! Varm o´boy till frukost som vanligt! :D  Tror jag ska ta med lite läsk till praktiken idag ! ;) För de finns julmust och pepparkakor + igår kom de med en godis påse (STOR!!) och önskade oss en God Jul! :D Mysigt! Och det är antingen idag eller imorgon som vi ska bjuda kunder på Julmust och pepparkakor (om jag har fattat rätt x'D) Jul faktor till 100 %!! :D  Ska även fixa frukost till Sis för jag råkade köpa helt FEL kläder till henne :( och så har hon hittat den som förmodligen blir min bal klänning! Så känner att hon förtjänar det! :)  
 
 
Men snart blir det praktiken!! Ska fixa en massa varor (vika och så...) + en MASSA skor! Fixade igår så de får plats inne på lagret! Så nu är de bara att se till att få de färdigt! :) För hela lagret ska tömmas idag!! Känns som om man har lite press på sig! Dock kommer de nog gå bra! Har redan kört ner en massa! Är azz mycket varor som bara kostar 29 kr!! (Finns faktiskt snygga saker också!! :0)  Men de är ju från 2011 men finns mycket bas plagg! Så passa på om ni vill ha linnen eller vanliga svarta eller andra bas byxor! :) Dock har man ju inga pengar och då är de lite surt när man ser rean.... Menmen har ju en massa kläder så de är ju lugnt! ;)
 
 
Dagens outfit!  enkel bekväm för en dag på lagret! :D
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0