Minnet är kort men gott ;)

I torsdags var det min första dag på jullovet! :D  Riktigt härligt! Fixade lite hemma, städade och så... Sen blev det in till stan och möta upp Sis! Ett stort missförstånd ledde till lite gräl... Men vi hittade varandra till slut! :) Så gick vi lite på A6 handlade de sista julklapparna och en fördelsedags present! :) Efter det fixade vi min mobil så den funkar normalt!! :)  Sjukt skönt att ha en fungerande mobil! Är ju typ helt beroende av dem! Tyvärr är det så menmen bra ändå!  Träffade även Maria lite inne på Bikbok och pratade med henne! Tänk va mycket man har missat när man inte har träffat henne på en vecka!! Trevligt att prata ikapp lite smått! :) Sis hittade även en gullig klänning på H&M fast jag tänker kyrka varje gång jag ser den,... Är en vit virkad klänning x'D
 
Kommer inte ihåg vad jag gjorde resten av den dagen x'D HAhha minnet är kort men gott ;)
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0