Kunde inte ha gått ut med bättre människor <3

Glömde skriva innan att i torsdags fick jag även ett anfall.... Så nu när man precis hade fått börja övningsköra är man tillbaka på ruta 1 igen... Får vänta 1 år till!! Gu va jag älskar mitt liv... Har även fått en bula på höger sida av pannan och har lite ont i hela vänster sida(trillade rätt in i ett skåp med den sidan... Lagom roligt!) Så i fredags var min första utgång!! Riktigt roligt ändå var först med Olivia och Emilia sen drog vi ut och träffade Linda och Nickillie (vet inte hur de stavas!) Men de var en trevlig ute kväll! :D Fast tror nästan att 25:te blir roligare ;)  Kändes inte som om de var så mycket folk ute! Fast de va trevligt och roligt! :)  Köpte även förköp till den 25:te så man typ "säkert" kommer in!! :) och jag var även undeerhållningen på bussen hem haha! Vet inte om det var bra eller dåligt!! x'D
 
 
Idag har jag ändå mått bra! Lite seg var man la och sov ganska länge... Men annars har dagen spenderats framför tv:n Kollade på Harry Potter och även första Sagan om Ringen filmen!! Slutar sjukt spännande men ser andra filmen imorgon! Orkar inte riktigt nu... ;)   Även fikat med familjen och så hade jag ett pinsamt men behövligt samtal! Var sjukt förvirrad igår men nu är allt på rätsida! :D 
 
Måste ju även säga att jag inte hade kunnat gå ut med bättre människor!! ♥
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0