Just had to buy them!

Försökte göra ett inlägg imorse! Men tyvärr cp:ar blogg.se appen lite :(  Men bättre sent än aldrig! ;) 
 
Torsdagen var azz jobbig var ap-mycket att göra!! Ett helt lager och sen märka om en massa osv.... "/ Inte direkt de roligaste! Fast de behandlar en iallafall som en anställd! Och de måste ju göras... Det är väl också därför praktikanter finns, eller?  De var en seg dag men blev bättre sen på eftermiddagen hade musik på och gjorde iordning lagret lite bättre fixade så det var lite mer ordning där uppe! :D  Så de var lite lättare när man kom idag!! Jag hoppas verkligen inte att någon klagar på det på måndag! För de såg hur mycket det var i början och vi har gjort azz mycket dock är de mycket kvar menmen vi kan ju inte hinna med allt på två dagar!!
 
 
Idag försov jag mig till kl 7.00... NOT good!  Men som tur väckte mamma mig och hon kunde skjutsa mig för jag började kl 8.00!! Tänk om hon inte hade kunnat göra det!! Då hade jag haft 24 min på mig!! :0 Och alla som känner mig vet att jag behöver betydligt mycket mer tid på mig! ;)  Eller iallafall 40 min! Det var bara i torsdags som jag hann på 10 min! (Hade bara två klädes plagg och jag sminkade mig på bussen och kammade igenom håret innan jag gick utanför dörren!) Kanske ska sova över hos folk varje dag, så man får sova lite längre? ;)  Haha nä men de hade vart gött! Fast jag börjar kl 9.00 på måndag så en timme senare är ju gött! :)  Fick stå lite i affären idag och hjälpa kunder! Och nästa vecka blir det att man får lära sig kassan lite! :D  Tyvärr så är det sista veckan :(  fast det ska ändå bli lite skönt att gå tillbaka med lite bättre rutiner! :)  Så man hinner göra lite mer på dagarna! :)
 
Var 15- imorse! Så nu har vintern börjat komma på riktigt! Många som inte tycker om det! Fast jag älskar det! :D Dock kanske de är lite kallt ibland och man måste ha elementet på högsta värmen menmen... De går ju alltid att fixa! :)
 
 
Har spanat in dessa sov byxorna azz länge i affären så var bara tvungen att köpa dem! Är azz sköna och jag kan typ inte sova i något annat än kort byxor! :) Finns även i rosa och grått med samma mönster eller enfärgade i mörkblått och rosa! :)
 
Kanske inte direkt de bästa bilderna menmen de får duga! Och jag är inte bäst på att knyta rosetter menmen who cares? ;)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0