Good or Bad?

Tog en behövlig sovmorgon! Kändes otroligt skönt att vakna upp när man ville det! och inte passa någon speciell tid och så... Blev att man städade lite (menas att man inte slänger in allt i gaderoben hehe) Hade ju även Tobbe och Jessica över för de åker ju till USA snart!! Kommer vara så otroligt fint i N.Y nu med all julbelysning! :)  Skulle gärna hängt med! ;)  Dock är det nog roligare att åka dit om man har fyllt 21 :) 
 
 
Men har ätit en trevlig middag och efträtt... Är så proppmätt att de känns som om de kommer åka upp igen... Men får hoppas att de stannar i magen ;)  Tror inte att jag kommer orka så mycket av hemmagjorda kebab tallriken :(  Har ju vant mig vid att inte äta så otroligt mycket nu denna veckan så kommer en sådan bamse måltid! Lite jobbigt.. Menmen That´s life ;)  Nu blir det förmodligen att jag städar undan de sista innan Linda kommer hit och så ska jag förmodligen kolla om Julkalendern är bra! Har hört lite olika åsikter om den :)  Har även fått låna två plagg från Bikbok av Emilia! Så otroligt snällt av henne! Behöver ju ha det 5 dagar i veckan! Och kan ju inte shoppa hela tiden.... Har man ju tyvärr inte pengar till ;)
 
Har blivit totalt beroende av ett spel på mobilen Campus Life! Om ni laddar ner de kommer ni bli lika fast som jag!
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0