Chill dag!!

Idag har varit en lugn chill dag, kollade klart på den sista sagan om ringen filmen! De var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde! Gast Frodo var min favorit innan jag kollat på filmerna men nu är Legolas min favorit av alla!! :) blir nog även att man ser The Hobbit! De är ju så söta! Gillar verkligen dem Pippin och Merry! :)


Träffade även en kompis som dock gjorde att jag blev förvirrad igen! Gillar egentligen inte att prata om mina känslor men de verkar vara temat som går runt just nu!!! Klädde även granen igår och la alla klappar under den! Eller tomten då ;) haha!


Dagens outfit! Och mitt nya lite kortare hår!! :) allt slitet är borta nu!! Sjukt skönt fast vill göra det blondare och längre! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0