Blogg.se appen funkar inte :(

Blogg.se appen funkar inte ! :( så får se om jag detta blir bra! Fick vänta på bussen i nästan 10 min!! :(. Men som tur har man ju vinter jacka ;)  ska försöka att inte platta mitt hår nu ända till den 21 december!! Tror ni att jag lyckas!? Har ändrat benan så lär ju ha högersidan uppsatt hela tiden typ! :) var sjukt mysigt i morse satt vid köksbordet och hade bara stjärnan, ljusstaken och ljus tända!! En av de mysigaste sakerna med jul!! Kan ju inte direkt tända ljus på sommaren!! Ser ju något knäppt ut ;)
 
 
lite svårt att se men hoppas att de blir bra! (Bytte till svarta lång byxor! Lite kallt att gå i mina sovbyxor!)
 
 
kraam Missfleur 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0