Antingen snyggt eller fult!

Fick sovmorgon idag! (Ser visst väldigt trött och sliten ut "/) de var lite svårt att gå upp menmen upp kom jag! :) det är också väldigt skönt att veta vad man ska göra så man kan köra igång med det på direkten! :) körde lager hela dagen igår och idag blir det typ halva dagen! :). Ska få lite hjälp idag! Blir att man tar ner typ allt idag! Sjukt skönt att få ett tomt lager sen så de kan lämna tillbaka nyckeln! :). Har fått flytta runt lite på de vanliga lagret så att allt får plats! :) de är så snälla och tycker man är duktig som har fixat och vart ganska självgående ! :) dock tycker jag att jag kunde vart lite snabbare menmen de är kanske bars jag som har lite förstora förhoppningar! :)


Sis hade i måndags hittat en klänning på nätet som jag kunde ha på balen så blev efter jag praktiserar färdigt och vi köpt julklapp och hon köpte ett par nya vinter skor så blev det att vi åkte och kollade på den! Satt fint men får inte gå upp något nu bara!! Blir kanske att man kör bantning och träning ordentligt nästa år! Måste dock sy upp den typ 10 cm är inte lätt att vara kort! ;) men har en jätte fin turkos färg! :)


Håret såg ut såhär igår har bara satt upp det med två spännen men det är lika "vågigt" sov med två inbakade flätor och blött hår! Antingen blir de snyggt eller fult när man gör det! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0