18!

Igår så red man Lukas var inte pepp när man åkte upp till stallet och allt var slask och halt... Men när man väl var uppe så var de riktigt roligt!! Han var pigg och framme! Så de gick bra dock var man helt slut efter halva rid passet!! Fast jag rider honom med gog så de underlättar lite för mig så jag kan koncentrera mig på att få fram honom och så! Gjorde även lite skänkelvikningarna och öppna med honom! Har ju vart några år sedan man har kunnat göra det ordentligt!! Så får se hur de går på Jens träningen idag!! :)


Idag fyller man 18 fick paketen och så i söndags men mamma och pappa hade köpt body butter mango till mig och Sis fick strawbarry :) måste säga att jag älskar vädret!! Dock hade de gärna fått vara lite kallare så det mer SNÖAR än snö regnar...! Alltid finns det nått att klaga på ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0