vimsig men här kommer dagen!

Har vart en underbar slappar helg!! Dock börjar man bli vimsigare och vimsigare för var dag som går!! Haha! Nä men känns lite som det! Får mycket gjort samtidigt som man inte får det!! Eller så är det för att man är trött och har träningsverk eller Aaa nu pratar jag bara strunt så berättar om dagen istället!!
 
 
 
Red ett ordentligt pass med Tamira! Vilket känns i både ben och mage!! Fast det är ju så de ska vara ;)  Börjar bli redig stolt över henne! Dock är hon lite lat och saktar av efter halva skänkelvikningarna.... Men det får man fortsätta kämpa med!! :D   Fast när jag skulle åka upp till stallet så var 28:an sen suprise suprise?  or not.... Men de gjorde att man missade 2:an som var tidig!! Så snacka om att jag har otur med bussar!! Så jag sprang från rådhusparken till juneporten på 1 min och hann med 2:an!! :D  Lite skillat ;)  Och man är ju liiiiite tränad fortfarande men ska ta upp det ordentligt sen i september blir det nog..!
 
 
efter det blev de hem och duscha sen åka till morbror som fyller år! en trevlig eftermiddag! Dock så var de smörgås tårta men de hade varit så gulliga och gjort två mackor till mig istället!! :)  Mycket snällt!! Imed att jag inte gillar smörgås tårta..! 
 
 
 
Nu på kvällen har man kollat på The mentalist och The ugly truth även växlat lite till OS snart är det ju 100 m som visst är JÄTTE speciellt vet inte riktigt varför.... Men kanske blir intressant?  ;)
 
Lite pinsam för min del men otroligt gullig film! :)  Värd att se!
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0