Vad finns i väskan?

Asså Shit sprang till bussen för den va 2 min tidig och när jag började springa åkte mobilen i backen fast nice att bussen va helt tom när man hoppade på xD men min mobil får stå ut med mycket råkade förstöra skalet igår "/ får se till att köpa ett nytt! Fast igår köpte jag nya skor (tränings) för 600 kr.... Kändes inte för roligt att lägga de pengarna på något sånt så får hoppas att de är bra för idag ska jag köpa Friskis kort! :D

Vad jag har tryckt ner i min väska:
Inne träningsskor
Ute träningsskor
Tränings byxor och linne
Tunn tjocktröja
Sport bh
Strumpor
Handduk
Vattenflaska
Block
Bok
Dator
Pennfack
Plånbok
Tuggummi

Så man har ju lite saker om man säger så ;)

har ju även min första idrottslektion! Men nu är vi två klasser som har samtidigt bara för att så få kommer!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0