The trip!

Har sagt att jag ska skriva lite mer om utomlands resan! 
 

Har redan sagt att den var rolig! fastän man inte blev så brun....  Fast första dagen man kom så skulle vi hitta till stranden med vår lilla karta... De to oss 1 timme!! Fast när man väl var där va man ju bara TVUNGEN att bada! Och O´boy va skönt de va! Dock lite stenar typ som här i Vättern! :)  Dagen efter så gick vi och stor handlade! Dock så åt vi inte jätte mycket av maten... Men god var den ändå ;)  Fast jag visste eller vet inte ens nu hur mycket Euro är värda i svenska pengar! haha! Noll koll! Men som tur hade Mila och Olivia koll! :)  Men kan nog inte säga så mycket mer än att man träffade härliga människor fick blåmärken över hela benen, lite på armarna och en bula i huvudet.... Fast folk där nere är sjukt snälla och alla som vill ha en "crazy" vecka! Rekommenderar jag att boka en resa ner dit på direkten!! ;)  För min mamma trodde att jag aldrig hade rökt, snusat (testat på det skulle ALDRIG lägga pengar på det!!)  eller druckit alkohol !! Och nu när jag kom hem så frågade mamma vad jag hade testat på och att när hon var i min ålder så körde dem en tävling vem som kunde ta flest tequila! (hon tog 8 shots! så jag ligger lite efter med bara 5 shots haha!) Så det känns sjukt bra att kunna prata om sånt!! Trodde hon skulle bli skit sur! Fast jag är inte korkad nog och berättar om ballongen... hehe! ;)  Fast jag berättade lite om min fylle natt!! Fast de tyckte hon snarare va lite roligt och "skyll dig själv" typ... haha! Go morsa man har! Men nu blir det att gå tillbaka till att bli ängla barnet!  Iallafall tills jag är 18 år ;) hihi!
 
 
Lite bilder från Hotellet och resan dit + hem! (på näst sista bilden ser man vilka fina blåmärken jag fick åka hem med....)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivia

bra resa<3

2012-08-22 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0