Super bra med min PT

Igår blev det att man hoppade med Tamira känns typ som man har hoppat varje dag nu.. Men nu fick jag ju hjälp av min PT (min mamma) så de gick super bra! Hoppade 1 meter och hon gick som en klocka! :D så de går inte att hoppa runt på 70-80 cm utan de måste komma upp lite mer! Sedan gick hon super bra! :) så nu har man ÄNTLIGEN fått en bra känsla inför tävlingen imorgon !! :)


Nu blir det att först åka till biblioteket och fixa med mitt lånekort och efter det till skolan och jobba med mitt projektarbete! Ska bli roligt nu att jobba med det när de är på "riktigt" dock är de ju mycket jobb....

hade problem att välja kläder imorse men jag börjar ju bli mer förkyld för varje dag typ så de fick bli tights vit stor tröja skinn jacka och rosa converse! :) tänkte först ta detta linnet men är verkligen inte på "färg humör" eller va man ska kalla det ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0