SIS is back!!

Nu har man då officiellt börjat fjälla!! :( usch fy blä! Har ändå smörjt in mig så noga!! Menmen får hålla tummarna att jag slutar nästa vecka!! xD Glömde säga att SIS kom hem igår!! :D Asså Shit va brun hon är!!! Jag är typ som vit choklad och hon är en mörk mjölk choklad! Och hon fjällar BARA på halva näsan!! Sjukt fuskigt!! Nu blir de fane mig att sola solarium innan jag åker!! ;). Min kära syster hade även shoppat lite! En av de saker jag älskar mest med de hon har köpt är nog min kära Grinch!! :D haha! Så söt !! Fast det finns en massa mer fint och snyggt och gulligt hon har köpt!! Kanske kommer upp senare i hennes blogg xD fast hon fick mig att inte vilja bo i USA!! Inte alls så fräscht som man ser på tv... Så bu ska jag nog försöka bli au pair i Italien istället !! :D idag försov jag mig till 6.10!! Så fatta vad jag fick stressa!! Höll lite smått på att dö där ett tag! Men mamma var snäll och fixade macka åt mig! Så fick de bli till att ta på mig en tränings tröja och sminka mig på 5 min!! Paniken som uppstod på morgonen så denna helgen blir till att sova en massa!! Hade även Jens träning igår...! Som ni får höra om senare fast nu är det bara 3 gånger kvar........... Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0