Nya kurser, träna, intervju!

Då har man fått en genomgång på alla nya kurser för tredje och sista året!! :D va jätte trött efter att ha tränat så mycket så köpte två knäckemackor (åt för lite lunch) och bara känslan av att bli piggare va så OTROLIG skön!! :D har även lyckats ändra schemat så man slipper sluta så sent varje dag!!


Vart ju även på anställnings intervjun (är på väg hem därifrån nu) va sjukt nervös och då skrattar jag men får se om jag får jobbet eller inte måste dock vänta en vecka på domen dock måste han välja ut 3 stycken av 23 stycken! Fast jag ska la ändå vara glad att de valde ut mig av typ 187 sökande!! ;)

Men nu de första jag ska göra när jag kommer hem är att byta till kortbyxor och sedan äta en bulle!! Haha! Ingen kan vara nyttig med mormors bullar i frysen xD
Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0