Något pinsamt....

Träningen igår gick jätte bra! Bara ett tillfälle där jag tog 4 galoppsprång istället för 5 (fick välja mellan 5 och 6) men ganska duktigt ändå av en ponny att ta 4 på 20 meter! Fast jag lyckades tillochmed att göra 6 i slutet! :D så känns jätte bra inför tävlingen nu på söndag! :)

Men idag sprang jag till en stillastående buss något pinsamt... Fast sen kom en proppfull buss och extra bussen hoppade typ 1 människa på! (visste inte att de va en extra buss...) bra kommunikation busschafförerna har! Men nu ska några byta buss så de delas upp lite mer! :)

Men gick och la mig redan kl 10 igår!?!? Och idag vaknar man upp med träningsverk dock är jag ju pigg så ska kanske lägga mig lite tidigare i fortsättningen...? Så de blir typ 1 timmes träning idag efter expon! :D

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0