Moving around at home!

Nu hålls det på med STOR omflyttning i rummet!! OMG säger jag bara håller på att dö så otroligt jobbigt är det! Visste inte hur mycket saker jag verkligen hade! För Sis och Jesper (hennes kille) var på IKEA och köpte en svart hylla och ett svart bord! Har även fått in Sis vita soffa i mitt rum! Så de hjälpte mig att flytta sminkbordet, bokhyllan och flyttade in soffan i rummet!! (eller jag låg bara i soffan och kollade på haha!) Fast de va faktiskt samma dag som jag kom hem! Så kände mig inte världs pigg på att bära en massa tunga saker! Men nu när jag ska ta ut en byrå så måste ALLT flyttas om så att alla kläder, smink och hårprodukter (som ska vara på den svarta hyllan!) ska få plats!! Så håller på att flytta runt hej vilt! Fast nu börjar jag få någorlunda ordning på halva gaderoben och min andra byrå (som ska vara kvar i mitt rum!) + att jag har flyttat tv:n IGEN!!
 
 
Jaja nu hinner jag inte skriva ner om jag ska kunna sova sen i mitt rum eller kunna ta mig fram utan att behöva vara rädd att trampa på något!! Fast va tvungen att få lite vila, men nu blir det att dricka lite MONSTER så man blir pigg för om 3 timmar blir det att cykla upp till stallet!! Måste ha någon energi kvar om jag ska orka med det + rida! För alla säger att städning är ett av de bästa träningspassen man kan göra! För man märker inte att man tränar och när man väl har börjat går det inte att sluta + man ser resultat direkt ;) haha!
 
 
Så se till att börja städa eller flytta om hemma hos er!! :D
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0