Likadan tisdag varje vecka....

En soft ganska onödig dag men så kommer typ varje tisdag kännas.... Men först var de expo! Bara introduktion men om det är som dom säger kommer det bli en awesome kurs! :) efter det köpte jag friskis kort (både gym och pass!!) så blev det träning i 2 timmar och brände 500 kalorier! Träffade även en i min klass där! (har ju typ 5 timmars hål...) som fick mig att bli ännu mer pepp på träning och äta nyttigt!! :D så nu kör vi! ;)


Sen blev de att man köpte två svarta (ned lite utsmyckning på) byxor på bikbok! Sen var de idrott en lugn runda runt rocksjön och sen kasta lite frisbie! Som tur va fick vi sluta tidigare för nu ös regnar det ju!! :O tur att jensträningen är inne! Annars hade man blivit blöt!


Men mina fina nya inneskor! och mitt nya träningslinne! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0