Klippa träd och grenar....

Alltså fatta de är torsdag!! :D blir ännu en träning senare med pollen min! Får bara hoppas vädret håller i sig! Tänk så regnar de -_- ska nämligen börja göra de kl 4 "/ menmen får hoppas man har turen med sig! Har nämligen knackat i trä när kl va 12.12!! Så någon tyr borde la de ge med sig eller!? ;) Idag har man då fått tyvärr stressa igen på morgonen... "/ fast de funkar! Typ... Fast jag ser ut som typ en zigenare... Eller trött är jag iallafall och de syns visst.., fast jag känner mig ganska pigg när jag klipper av träden ;) eller mest grenar är det för man måste ha lite mer armmuskler för de andra ;) bara börja träna armarna sen i september ! :) Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0