Inte orkar göra mer än att sova!!

Denna helg har verkligen varit bara slappa och göra ingenting!! Har bara haft energi till att rida och vara med familjen, så jag har bara sovit typ hela tiden.... Nä men de känns typ som de x'D  Dock har jag varit duktig och fixat lite i en gaderob och byrålåda!! Så de har blivit lite bättre ordning + lite snyggare ;)  Dock måste en STOR rensing ske innan skolan börjar!! Fattar inte hur mycket man trycker ner i gaderoberna.... Sjukt är de verkligen!! Menmen så är de när man shoppar för mycket, fast de är mest Sis som står för shoppandet ;)  haha! Har även packat upp hennes resväska idag! Så jag har kunnat börja packa lite smått!! Måste bestämma vilka kläder som måste med, så man hinner tvätta och stryka dem osv.... Bättre att vara ute i god tid än behöva stressa till allt i slutet!! ;) 
 
Red även ut med Sis idag! Hon vågade hoppa typ en oxker med stockar! (två stockar och så ligger det en på dem typ som en pyramid!) Har dock bestämt att inte hoppa något med Tamira utan bara satsa på att träna dressyr med henne! Efter träningen i torsdags så känns det bästa att göra så.....
 
 
Lite bilder som Sis tog när hon va i USA!! Kommer kanske upp några mer på hennes blogg (www.frisortjejen.blogg.se)   :)
 
 
 
 
Hon köpte även en Grinch till mig!! (det är ju min favorit film!! Vet inte hur många gånger jag har sett den..!!)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0