I know

Nu är man påväg från bankeryd! Har varit på vidablick och kört "lekar" hinderbana för att få en bra relation mellan alla stylist klasser! Dock när de gäller grupper jag har ju en sådan vinnar skalle så om de andra inte har det så funkar de ju inte toppen bra direkt! Fast roligt var de la lite ändå klättrade upp i ett träd utan sele så lite träningsverk i armarna lär man ju ha ;)


Men i morse kom en extra buss så man slapp trängas på bussen!! :D så jäkla skönt mot igår... Tränade ju även igår för fidde men jag är verkligen en Jens tränare! Eller han är den som jag ska träna för! Så idag blir det att hitta rytmen igen och hoppa ett räcke och oxer (fick bara hoppa 80 cm igår!?)

förresten ni som inte får busskort jag vet vad de lägger dem pengarna på! Lite lyxigare att åka buss så de var tvungna att rensa bort lite folk ;) skoja bara! Men dessa skärmar visar nyheter, reklam och frågor som man ska gissa svaret på!




Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0