Home in Sweden!

Shit nu är man hemma i sverige igen har typ varit hemma i snart två dagar eller nått!! Kom hem typ 7.30 och fick sova i min egna säng! Dock landade man i Sveriges regninga väder..... Inte lika skönt när man hade vant sig vid att ha minst 30 grader varmt!!!  Menmen man måste ju tillbaka till verkligheten någon gång (tyvärr!!)  Dock var jag sjuk i slutet eller det var förmodligen lite fylle sjuka.... Haha!  En galen vecka och har bestämt mig för att inte dricka igen förrens jag fyller 18 så om typ 4 månader ska man dricka lite igen!! Tror dock inte de kommer bli lika roligt som det var i Ayia Napa... Eller jag måste ju lita på vad andra säger om det... Har ju aldrig gått ut i Sverige så kan ju inte jämföra menmen.... Berättar mer vad man gjorde där + lite bilder kommer!! Fast vill tillbaka nu när förkylningen nästan har gått över + vill bli brunare!! Har typ inte fått någon färg :(  Fast man fjällar (eller fäller, flagnar som jag brukar kalla det x'D) 
 
Men nu ska man ta igen all sömn man har missat + att man ÄNTLIGEN kan äta!! De saker jag saknat med Sverige är:
 
  • Att kunna äta!
  • Kunna spola toa pappret!
  • Sova utan AC (som gör en förkyld)
  • Slippa att tänka på att alla inte kan svenska!
  • Självklart familjen! (fast man skulle klara sig utan dem någon vecka till ;P)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0