Har gått någon dag sen senast!!

Har gått någon dag sen senast! Men har ju varit duktig och jobbat!! Herregud va mycket gräs och ogräs som är fixat nu!! Och idag blir de till att jobba på för det är ju sista dagen'!!! :D så jäkla gött!! För nu märker man att de börjar ta på en att man går upp tidigt och lägger sig sent.... Not good!! Hade bara 25 min att äta frukost + göra en macka och fixa mig själv!! Fast jag hann!! Men jag gillar verkligen inte att behöva stressa så mycket !!

Fast idag har jag faktiskt mjukisbyxor på mig!! :O inte vanligt men har man lovat så har man ;) håller mitt ord!! Och man brukar oftast få höra "va trött du ser ut" när man känner för att sova och det får en INTE att bli piggare!! Men idag fick jag höra " hur kan du vara så pigg på morgonen?" när jag känner att jag hade kunnat somna ståendes!! ;D



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0