First school day!

Första skoldagen idag då! Först blev det svenska och då skulle man skriva ett brev som sitt 47 åriga själv och brevet skulle man få nu så får se om det brev stämmer om 30 år ;) jag hoppas att mitt stämmer iallafall annars får jag se till att de stämmer haha!! Sedan var de dags för projektarbete lektionen fick jobba fritt fick bara veta att man skulle skriva in sina timmar + skriva en logg! Hade missat lite av de som skulle vara med men ganska bra har jag ändå lyckats hittills! xD


Men träffade även Esther nu första gången efter jag åkte och sedan åkte ju hon så nu fick man höra lite av vad hon har gjort i Kroatien! Båda vi vill tillbaka till värmen! Men vem vill inte!?!? Haha! Så otroligt roligt att träffa henne igen känns även som om skolan kommer att bli bättre vill verkligen att skolan ska gå bra nu men ska inte säga för mycket nu innan resten av veckan har gått ;)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0