Cypern here we come!

Nu är man på väg till götet !! Ska ju åka till Cypern! :D så kommer komma bilder sen! Ja är lite trött och taggad på att komma fram så detta inlägg kommer vara lite vimsigt xD


Gick jätte bra när jag red dressyr inomhus Imed att de ös regnade ute!! Fast de gick bra hon blir ju bara lite piggare då :) fast var duktig och cyklade hela vägen från jobbet till stallet (1 mil) och skyndade mig så jag hann innan regnet och skulle ta in hästarna (fast de va redan inne...) fast jag hann precis innan regnet kom! Cyklade på 30 min och jag har dålig kondis!


Mina naglar innan och efter Esther fixade dem! Sen blev de även en middag med henne! Riktigt trevligt! För hon åker samma dag som jag kommer hem! Lite tråkigt så va ju tvungna att träffas innan nu då! :D men får hoppas att alla har de trevligt i Sveriges fina väder! xD

Mina åk kläder kommer nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0