Älskar man någon så har man Off-moments också!

I Söndags var det tävling! Eller Pay and Jump!  Men måste först säga att jag ÄLSKAR Tamira men som alla man älskar så har man sina off-moments! Som vi verkligen hade då! Hon var pigg som tusan och bara sprang på som en galning! Fick 2 stopp (olika hinder) och andra gången hon stannade bestämde sig någon för att smacka för att jag skulle komma över hindret vilket verkligen INTE behövdes! För när vi stannade var när jag inte fick med hennes vänster sida! Så fatta vilken fart vi fick efter det! Höll nästan på att gå omkull!! Det var faktiskt första gången jag blev rädd att det skulle hända henne något illa! Så hoppade om 90 och de gick lugnare! Fick 1 stopp och 1 rivning = 8 fel, sedan i 1 meter fick jag 1 stopp = 4 fel, ALLA stoppen berodde på att jag inte fick med vänster sidan! Kan säga att jag blev något frustrerad på mig själv! (men tar ALDRIG över det på hästen!)  Så nu får man bara hoppas det går bättre i helgen blir 90 och 95 cm i Tidaholm! :D 
 
 
Igår fixade jag iordning Sis rum (finns fortfarande lite kvar!), men det fick bli att Tamira fick vila för när jag skulle cykla upp börjar det ju självklart ösregna, mullra/åska (är visst samma sak!?) och sedan kom det även några blixtrar!! Fast på kvällen blev det en lite promenix med Linda! :D
 
 
Fick ingen super bra bild på dagens outfit! Men svart linne, jeans byxor och en over size skinn jacka.
 
 
Sminkade mig lite lätt med foundation, puder, mascara och nude läppglans! (ska sätta upp håret i en dounat där bak sen!)
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0