99 nu är det bara 1 gång kvar!

Dagen har varit redig slapp! Skönt att kunna sova ut lite! Har varit så himla trött gått upp tidigt och tävlat sedan gått på golf banan oväntat mycket jobbigare än vad jag trodde att de skulle vara!!

Annars har man idag försökt att laga mat! (misslyckades totalt!) sedan åkte man upp till stallet och red! Tog en tur runt dammen barbacka och vad gör inte min ponny!? Jo den blir livrädd för ett staket som ligger på marken och hoppar åt sidan och håller på vilket resulterar till att jag flyger av! "/ så nu är det bara 1 gång kvar sen är man uppe i 100!! Kan knappt fatta de själv... Men nu har jag ett stort blåmärke på höger skinka mycket snyggt...

sedan bakade man Daim kaka och kollat på kriminalare och även filmen Avengers! :)

Lite golf bilder! :)



Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0