Worlds best breakfast on Easter time!!

Nu blir det snart skolan!!   Igår gick man ju igenom första skoldagen på ett tag men det är nästan alltid dagen efter som är värst!  Ungerfär som med träningsvärk....  Som jag kan säga att jag har träningsvärk + är trött över att behöva gå upp tidigt.!!  Menmen blir nog piggare efter att äta frukost vilket ä de enda jag har kvar att göra!! :D  Känner mig duktig som är bara har frukosten kvar och det är 30 min kvar tills bussen ska gå!! :D  Börjar göra framsteg så jag får sova lite längre!! ;)


Dagens frukost kommer bestå av Läsk och Påskgodis!! :D  VÄRLDENS goaste frukost (om man inte räknar med julen då ;P)  





MUMS!! :D




Nu får ni även Gårdagens make:

Körde på brunt kör även på samma make idag också!! Neutralt och bra när man inte orkar fixa lite mer med det!! (:




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0